Manfaat Pekerja
Lindungi aset syarikat anda yang paling penting melalui penyelesaian kami yang menerajui pasaran.
Pilih daripada salah satu kategori di kanan atau klik untuk cadangan mengikut keperluan anda.
Kami sedia membantu anda.Dapatkan maklumat terkini mengenai dana-dana kami dan prestasi dana tersebut.
Lindungi diri anda dan yang tersayang daripada ketidakpastian hidup dengan pelan insurans hayat dan takaful AIA.
Elak perbelanjaan perubatan yang tidak dijangka dengan pelan insurans dan takaful perubatan AIA.
Fokus kepada pemulihan dan bukan komitmen kewangan anda apabila anda mempunyai pelan insurans atau takaful penyakit kritikal AIA.
Kekal dilindungi apabila anda menjamin masa depan anda dengan pilihan pelan perlindungan dan pelaburan AIA.
Lindungi diri anda daripada kemalangan dengan pelan perlindungan kemalangan diri AIA.
Biayai hartanah impian anda dan pastikan isi rumah dilindungi.
Dapatkan perlindungan komprehensif untuk kenderaan bermotor anda.
Dapatkan pelan insurans dan takaful kami secara dalam talian untuk perlindungan serta-merta.
Panduan dan tip-tip mengenai topik kesihatan dan kewangan terkini.
LIHAT SEMUA DALAM TAHUKAH ANDA?Hampir seabad lamanya, AIA memenuhi keperluan jutaan orang yang sentiasa berubah di seluruh rantau Asia Pasifik.
BACA LEBIH LANJUTKami bertekad untuk membantu menjawab pertanyaan anda dengan sentuhan perkhidmatan pelanggan yang memuaskan.
Hubungi AIA{{title}}
{{label}}Pelanggan Yang Dihormati,
Kami teruja untuk memperkenalkan Borang Pertanyaan & Maklum Balas kami! Platform e-mel mesra pengguna ini direka untuk menyelaraskan pengalaman anda dan menyediakan cara yang mudah untuk mengemukakan pertanyaan insurans/ takaful anda.
Sama ada anda mempunyai soalan tentang butiran polisi/ sijil, tuntutan, pilihan perlindungan, atau perkara lain yang berkaitan dengan insurans/ takaful, Borang Pertanyaan & Maklum Balas kami sedia membantu anda. Kami menggalakkan anda untuk membaca bahagian Soalan Lazim komprehensif kami di mana anda boleh mendapatkan jawapan pantas kepada soalan anda. Jika anda tidak menemui jawapan, sila isikan Borang Pertanyaan & Maklum Balas, dan pasukan kami yang berdedikasi akan membantu anda.
Ciri-ciri Utama:
Untuk panduan langkah terperinci tentang cara mengemukakan pertanyaan atau maklum balas, sila klik Panduan Ringkas.
Kami komited untuk meningkatkan pengalaman anda serta menyediakan perkhidmatan terbaik. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau memerlukan bantuan, sila hubungi kami melalui Borang Pertanyaan & Maklum Balas.
Terima kasih kerana mempercayai kami dengan keperluan perlindungan anda. Kami berharap dapat memberikan anda perkhidmatan yang lebih baik dengan ciri baharu ini.
Kemas Kini Penting:
Kami ingin memaklumkan bahawa alamat e-mel pertanyaan pelanggan kami (my.customer@aia.com, my.customer@aiapublic.com.my, customercare@aiavitality.com.my) telah dihentikan pada 1 April 2025. Dalam masa terdekat, perubahan ini akan digunapakai untuk pertanyaan berkaitan polisi/ sijil Korporat Berkumpulan.